לקוחות מספרים

אביחי דוכן:
אני הגעתי למשה כאשר הייתי תקוע בגמר התואר הראשון שלי. הרגשתי שאני לא מצליח לסיים את חובתי, וכתוצאה מכך הרגשתי תסכול עמוק.
בעזרת מספר פגישות טלפוניות עם משה, מצאתי בעצמי את היכולות והכוחות לבצע את המטלות.
הדבר המדהים שקרה הוא, שלא רק שסיימתי את התואר מעט זמן לאחר המפגשים, אלא שזה נתן לי כלים למצוא את החוזקים שלי בכל פעם שאבקש אותם. 

נחמיה וייס:
את המשוב הזה אני כותב זמן רב אחרי האימון.
שנים.

עדיין רישומו של התהליך ניכר.
משה הוביל את התהליך בנחת. בהקשבה. שאל שאלות. הקשיב. כתב.
זה פתח אצלי שרשרת של התרחשויות טובות.
התחוללו אצלי דברים שלא יכולתי להאמין שיקרו.

לפני כחודשיים ביקשתי  ממשה לראות את תמלילי האימון.
הסוגיות אצלי אותם סוגיות, מה שמראה שהתהליך נגע באמת בדברים העמוקים בחיים שלי.

לא כל הבעיות בחיים שלי נפתרו. אבל המבט כן התרחב, מיצרים כן נפתחו.
העקוב נהיה קצת יותר מישורי.

תודה משה!



מתוך מכתב של מתאמן:

בעקבות האימון עם משה, התקדמתי המון התקדמויות מעשיות, בהרבה מאוד משימות, שרציתי לקדם, ומשום מה לא הצלחתי...
והמון תובנות חשובות על דברים שאני מתמודד איתם.  
מה שעבד באימון הוא: הריכוז, הנחת והגדרת הדברים המכוונת הועילה מאוד.
המון עבודה על סדר ועל כלים. 

הדבר החזק ביותר אצל משה הוא, נחת הקשבה וסבלנות. הוא באמת 10!!!