קצת עלי


למדתי מחשבים והוראה, ועסקתי בזה כ- 15 שנה, בשלב מסוים הרגשתי, שאפשר הרבה יותר... 

עשיתי סדרת אימון עם בוגר "כוונה" , וכל כך התלהבתי מהתוצאות, שמיד נרשמתי ללימודי אימון בכוונה.

אני רואה בעיני כיצד האימון משנה אנשים ומקדם אותם לעבר היעדים שהציבו לעצמם.