קצת עלי
למדתי מחשבים והוראה,
ועסקתי בזה כ- 15 שנה, בשלב מסוים הרגשתי, שאפשר הרבה יותר...
עשיתי
סדרת אימון עם בוגר "כוונה" ,
וכל כך התלהבתי מהתוצאות, שמיד נרשמתי ללימודי אימון בכוונה.
אני רואה בעיני כיצד האימון משנה אנשים ומקדם אותם לעבר היעדים שהציבו לעצמם.