למה אימון?

לרכב על סוס...
כמו, שלרכב על סוס דורש אימון, כך גם, להתנהל נכון בעולם רווי טכנולוגיה, דורש אימון.
כוונתי, לא רק לאימון טכני, אלא גם, ובעיקר אימון רוחני ערכי, אלו מטרות  אני רוצה להשיג בשימוש בטכנולוגיה?
מה הם הדברים שחשובים לי, וכיצד אני מממש אותם בעזרת הטכנולוגיה או אולי, לפעמים, דווקא בלעדיה?

אז בוא נרתום את הסוס (הטכנולוגיה) ונרכב עליו להצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה